Liity jäseneksi

Yhdistyksemme jäseneksi ovat tervetulleita kaikki gluteenittomuudesta kiinnostuneet. Jäseninämme on muun muassa keliakiaa sairastavia ja muusta syystä gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevia sekä heidän läheisiään. Kutsumme jäseniksemme kaikkia, jotka ovat tekemisissä keliakian tai gluteenittoman ruokavalion kanssa. Jäsenenämme saat uusimman tiedon keliakiaan ja gluteenittomaan ruokavalioon liittyvistä asioista. Monille yksi tärkeimmistä jäseneduista on Keliakialiiton julkaisema Gluteeniton elämä -lehti, joka ilmestyy viisi kertaa vuodessa.

Jäseneksi liitytään aina paikalliseen keliakiayhdistykseen, joita on yhteensä 30 eri puolilla Suomea.

Liittymällä jäseneksi voit tulla mukaan yhdistyksemme toimintaan. Jäsenenä saat myös hyviä etuja sekä Keliakialiitosta että monilta yhteistyökumppaneiltamme. Tuet myös toimintaamme liittymällä jäseneksi.

Jäsenmaksu on 28 e / kalenterivuosi  (v. 2022).

Etusivullamme olevasta linkistä pääset liittymislomakkeelle.

Liittyä voit myös: